Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Πώς θα Διώρυγα του Παναμά επέκταση επηρεάζουν το λιμάνι της Βιρτζίνια; Reinhart για την επέκταση κανάλι: «Είναι πολύ κακό για το τίποτα».(www.dailypress.com)

Βιρτζίνια Λιμεναρχείο γερανοί χαρακτηρίζουν τη θέα κατά μήκος του ποταμού Elizabeth. ( Joe Fudge / Ημερήσιος Τύπος / Μαρτίου 26 , 2013 )
Με Ι. Ηλίας O'Neal, joneal@dailypress.com
TidewaterBiz
20 Ιουλίου 2014

NORFOLK-
Βιρτζίνια Λιμεναρχείο Το λιμάνι της Βιρτζίνια μπορεί να είναι έτοιμο να φιλοξενήσει μια πλημμύρα από τα μεγάλα πλοία μεταφοράς φορτίου μέσω της Διώρυγας του Παναμά, αλλά μια ομάδα από το λιμάνι λένε οι ειδικοί οι επιπτώσεις της θα παραμείνει άγνωστο έως ότου η αναβάθμιση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων είναι πλήρης.

John F. Reinhart, Διευθύνων Σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Βιρτζίνια Λιμεναρχείο , δήλωσε πρόσφατα σε ένα ακροατήριο περίπου 150 θαλάσσια επιστήμονες και οικονομολόγοι στη Διεθνή Ένωση Ναυτιλιακών Economist διάσκεψη στο Norfolk ότι μια σειρά από East Coast λιμάνια, όπως το λιμάνι της Βιρτζίνια, θα επηρεαστούν από τη νέα ροή του φορτίου.



Έστω και συγκρατημένα.

Προβολή / Υποβολή Σχόλια για αυτήν την ιστορία

«Νομίζω ότι πρόκειται να είναι πολύ μικρή", δήλωσε ο Ράινχαρτ. "Νομίζω ότι είναι ήδη μιλήσει και την προγραμματισμένη για τόσο καιρό? Είναι πολύ κακό για το τίποτα Πρέπει να είμαστε έτοιμοι, αλλά μας είπαν να είναι έτοιμο μέχρι το 2014, έτσι μια πολύ σκληρή δουλειά έχει ήδη αρχίσει.".

Κατασκευή διώρυγας

Long έπλασε τη μεγαλύτερη παγκόσμια οικονομική κινητήρια δύναμη στην ιστορία του παγκόσμιου εμπορίου, το 50 μιλίων διώρυγα του Παναμά άνοιξε για πρώτη φορά το 1914.

Καθώς η παγκόσμια οικονομία αυξήθηκε, έτσι έχει την κυκλοφορία μέσω της σχεδόν 100-year-old κανάλι - τώρα κατά μέσο όρο περίπου 800.000 σκάφη ετησίως, σύμφωνα με εμπειρογνώμονες σε θέματα ναυτιλίας - περιλαμβανομένου του φορτίου για τα μεγάλα πλοία Panamax.

Τρέχουσα Panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά μέσο όρο 945 μέτρα σε μήκος, και μέσω ενός συστήματος των κλειδαριών και φραγμάτων, μπορεί να συμπιέσει μέσα από το κανάλι να δέσει σε μια σειρά λιμένων κατά μήκος της ανατολικής ακτής και πέρα.

Αλλά τα νέα πλοία Panamax θα είναι μεγαλύτερο, αυξάνεται με μέσο όρο 1.400 μέτρα μήκος και 60 μέτρα βάθος για να φιλοξενήσει επιπλέον φορτίο.

Η επέκταση των πλοίων ώθησε τους υπαλλήλους με την διώρυγα του Παναμά Αρχή, ένα κυβερνητικό σώμα που επιλέγεται από την κυβέρνηση του Παναμά να διαχειρίζεται τη λειτουργία και συντήρηση του αγωγού, για τη χρηματοδότηση της κατασκευής σε $ 5.25 δισεκατομμύρια τρίτη σειρά των κλειδαριών στο κανάλι λαβή σειρά τα νέα πλοία Panamex και η ικανότητα αύξησης κανάλι.

Το σύστημα των κλειδαριών επιτρέπει μεγάλα πλοία να αυξηθεί στο επίπεδο της Διώρυγας του Παναμά για τη διέλευση μέσω του Ατλαντικού ή του Ειρηνικού, πριν να μειώνει το νερό για το ταξίδι του πλοίου δυτικά προς τα ανατολικά.

Ύδατα γύρω από τη διώρυγα του Παναμά έχουν ένα μέσο βάθος μεταξύ 75 και 85 πόδια, σύμφωνα με αξιωματούχους στη θάλασσα, καθιστώντας το ένα κομβικό σημείο διέλευσης για το παγκόσμιο εμπόριο.

Αξιωματούχοι Διώρυγα του Παναμά, ο οποίος έσπασε τον πρώτο λόγο για το έργο το Σεπτέμβριο του 2007, με στόχο Οκτώβριο του 2014 ως την ημερομηνία ολοκλήρωσης.

Αποτυχίες, οι καθυστερήσεις

Αλλά μια σειρά από γκάφες, συμπεριλαμβανομένου ενός παγκοσμίως που προκαλείται από την ύφεση και το κόστος συνταξιούχοι, έχουν μαστίζεται από την αναμενόμενη μεγάλη έργο - πιέζουν τώρα πίσω την ημερομηνία έναρξης έως τον Ιανουάριο του 2016, σύμφωνα με ορισμένες θαλάσσιες οικονομολόγους.

Και άλλες καθυστερήσεις θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν την ημερομηνία ανοίγματος του καναλιού.

Παναμάς-based Grupo Unidos por el Canal, η αναθέτουσα επιχείρηση επιφορτισμένη με την κατασκευή του τρίτου σετ κλειδαριές, κατέθεσε πρόσφατα αίτηση διαφορών για 180 εκατομμύρια δολάρια κατά τη Διώρυγα Παναμά Αρχή για περίσσειες του κόστους που συνδέεται με το έργο, σύμφωνα με τις εκθέσεις.

Ο ισχυρισμός είναι μία από τις πολλές συνολικού ύψους σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με δημοσιεύματα, το οποίο θα μπορούσε να διογκωθεί το κόστος του συνολικού έργου κανάλι σε 7 δισ. δολάρια.

Μια Μαϊάμι διαιτησία δικαστήριο έχει οριστεί για την εκδίκαση της υπόθεσης 21 Ιουλίου.

Εν τω μεταξύ, αξιωματούχοι λιμεναρχείο από τις ΗΠΑ συνεχίζουν να αναλογιστούν τον αντίκτυπο το κανάλι θα μπορούσε να έχει στις αντίστοιχες περιοχές τους.
«Αυτό δεν πρόκειται να πάρει πολλή ένταση από τη Δυτική Ακτή και να προχωρήσουμε ανατολικά", δήλωσε ο Ράινχαρτ.

Νέα δυναμικότητας των λιμένων

Πριν από ένα διεθνές κοινό που εκπροσωπούν περισσότερες από 10 χώρες από όλο τον κόσμο, Reinhart, δήλωσε τα λιμάνια Ανατολική Ακτή θα συνεχίσει να χειριστεί την αυξανόμενη ικανότητα, όπως το λιμάνι των εγκαταστάσεων της Βιρτζίνια.

Προβολή / Υποβολή Σχόλια για αυτήν την ιστορία

Η Βιρτζίνια Λιμεναρχείο λειτουργεί ένα αριθμό τερματικών σε όλη Hampton Road στο Norfolk, Newport News και Πόρτσμουθ . Η αρχή λειτουργεί και πλωτές εγκαταστάσεις στο Richmond και κοντά σε Front Royal στη βόρεια Βιρτζίνια.

Reinhart, δήλωσε το βάθος 50 ποδιών από το λιμάνι της Βιρτζίνια, και άφθονο χώρο της για να προσθέσετε επιπλέον παραγωγική ικανότητα, ένα βασικό αποβάθρα φορτίου κατά μήκος της ανατολικής ακτής κάνει.

Σε πολλές περιπτώσεις, αυτό ήδη συμβαίνει.

Δεν έχει μόνο ο όγκος αυξήθηκε στο λιμάνι της Βιρτζίνια, οι βασικές εμπορικές συμφωνίες συνεχίζουν να ενισχύσει τη χωρητικότητα και τα έσοδα.

Λιμάνι αξιωματούχοι ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι οικονομικό έτος 2014 ήταν ένα από τα καλύτερα χρόνια της για τον όγκο του δοχείου.

Περισσότεροι από 2,3 εκατομμύρια τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια 20 ποδών, ή ΣΕΕ, η μεταφέρεται μέσω του λιμανιού από την 1η Ιουλίου 2013 έως 30 Ιουνίου 2014, σύμφωνα με μια έκθεση. Αυτή είναι μια αύξηση 6,5 τοις εκατό από σχεδόν 2,2 εκατομμύρια μονάδες κατέγραψε κατά το χρηματοοικονομικό έτος 2013.

Ιούνιο, επίσης, αποδείχθηκε να είναι μια ισχυρή μήνα στο λιμάνι.

Συνολικά 186.403 TEUs μεταφέρεται μέσω του λιμανιού του Ιουνίου, σύμφωνα με την έκθεση. Αυτή είναι μια αύξηση κατά 6 τοις εκατό από 175.864 μονάδες που δημοσιεύτηκε τον Ιούνιο του 2013. Περίπου 44 τοις εκατό, ή σχεδόν 22.555 μονάδες, εξήχθησαν από το λιμάνι, τον Ιούνιο.

Εν τω μεταξύ, το Intercontinental Exchange (ICE) Futures ΗΠΑ, ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα σχεδιάζει να προσθέσει ένα νέο σημείο παράδοσης στο λιμάνι της Βιρτζίνια για την ποικιλία Arabica καφέ futures σύμβαση της από τον Σεπτέμβριο του 2016.

Ανταγωνισμός

Reinhart πρόσθεσε η αρμόδια αρχή έχει επίσης το δικαίωμα να πασπαλίζουμε έως 55 πόδια, και έχει θέσει σε εφαρμογή ένα στρατηγικό σχέδιο για να φιλοξενήσει 3 εκατομμύρια περισσότερα δοχεία με τη μελλοντική θαλάσσια τερματικό του για Craney Island, ένα τέντωμα γηπέδων που εξέχει στον ποταμό Ελισάβετ. Αυτό τερματικό θα έχει 8.400-πόδι-μακρύ αγκυροβόλιο, 15 μαζικές γερανούς και πρόσβαση στο Norfolk Southern είδους και CSX είδους σιδηροδρομικές γραμμές.

«Μερικά από τα πράγματα που πρόκειται να μας βοηθήσει να αυξήσουμε τον όγκο στην Ανατολική Ακτή είναι ότι το 59 τοις εκατό του πληθυσμού των ΗΠΑ είναι ανατολικά του ποταμού Μισισιπή", δήλωσε ο Ράινχαρτ. "Το φορτίο πρόκειται να πάει εκεί όπου θα έχει μια πελατειακή βάση."

Geraldine Knatz, ένα πρόσφατα συνταξιούχος εκτελεστικός διευθυντής του λιμένα του Λος Άντζελες , δήλωσε ότι η προσπάθεια να ανταγωνιστούν για Διώρυγα του Παναμά το φορτίο δεν θα είναι μια Ανατολή έναντι West Coast κατάσταση.

"Πολλοί από εμάς στη δυτική ακτή δεν βλέπουν αυτό ως μια θύρα Ανατολική Ακτή έναντι λιμάνι West Coast, ή Ανατολική Ακτή έναντι του Κόλπου, αλλά ως μια ανταγωνιστική μάχη μεταξύ τους τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής", δήλωσε ο Knatz. "Αυτό δεν πρόκειται να πει δεν υπάρχει ανταγωνισμός κατά μήκος των διαφόρων ακτών."

Έχει δίκιο.

Reinhart ενίσχυσε την προοπτική Knatz με την ολοκλήρωση ονομαστική κλήση των λιμένων της Ανατολικής Ακτής έτοιμοι για τις νέες μεγάλης κλίμακας Panamax πλοία, και εκείνων που δεν είναι.

Τα λιμάνια της Βιρτζίνια και της Βαλτιμόρης είναι? τα λιμάνια της Νέας Υόρκης-New Jersey, Τσάρλεστον, Νότια Καρολίνα? Savannah, η Γεωργία και το Μαϊάμι είναι έξω - τουλάχιστον για τώρα.
Όλες οι τέσσερις θύρες θα είναι έτοιμο να φιλοξενήσει τα πλοία μετά Panamex από το 2015, δήλωσε ο Reinhart, ώστε να είναι έτοιμη να ανταγωνιστεί το λιμάνι της Βιρτζίνια.

"Μόλις το νέο κανάλι ανοίγει ο φορέας θα αναπτύξει αυτά τα μεγαλύτερα πλοία στην Ανατολική Ακτή, και ενδεχομένως να μειώσουν τον αριθμό των κλήσεων λιμάνι ... η οποία θα μπορούσε να γίνει περισσότερο για την Ανατολική Ακτή από το West Coast", δήλωσε ο Knatz.

Roger Guenther, Λιμάνι του Χιούστον εκτελεστικός διευθυντής, δήλωσε ως η κορυφαία λιμάνι και κατά μήκος της ακτής του Κόλπου, το λιμάνι του Τέξας μπορεί να φιλοξενήσει ήδη μερικά από τα τρέχοντα Panamax φορτηγά πλοία. Είπε αντιμετώπιση σιδηροδρομικής συμφόρησης, της κυκλοφορίας και της εργασίας θα είναι σημαντικές κινητήριες δυνάμεις στην μελλοντική ανάπτυξη του λιμένα.

Προβολή / Υποβολή Σχόλια για αυτήν την ιστορία

"Έχουμε ήδη έχουν αυτές τις συζητήσεις για αρκετά χρόνια τώρα ... νομίζαμε ότι επρόκειτο να είναι ανοικτή το 2014? Εμείς απλά ευχόμαστε ότι θα βιαστεί και να ανοίξει έτσι μπορούμε να σταματήσετε να αναρωτιέστε και να κάνουμε εικασίες τι πρόκειται να συμβεί," είπε ο Guenther .

Όσον αφορά την τοποθεσία, Gary Lagrange, το λιμάνι της Νέας Ορλεάνης πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, δήλωσε ότι το λιμάνι της Βιρτζίνια είναι κορυφές και καλά τοποθετημένη για να ανταγωνιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

"Αυτή η περιοχή είναι σε προνομιακή θέση για πολύ να συμβεί πραγματικά όταν το κανάλι ανοίγει το 2016," Lagrange είπε, προσθέτοντας ότι τα μικρότερα λιμάνια θέση στο Mobile, Ala, και Τάμπα της Φλόριντα, είναι επίσης δυνητικοί ανταγωνιστές για την Ανατολική Ακτή .

Reinhart είπε, ανεξάρτητα από την πρόοδο της Διώρυγας του Παναμά, το λιμάνι της Βιρτζίνια θα παραμείνει μια οικονομική περιουσιακό στοιχείο για την περιοχή και την Ανατολική Ακτή.

"Είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε στο επόμενο επίπεδο", δήλωσε ο Ράινχαρτ. "Είμαστε πολύ σίγουροι για το μέλλον."

Reuters συνέβαλαν σε αυτή την έκθεση. Ο 'Νιλ μπορεί να επιτευχθεί μέσω τηλεφώνου στο 757-247-4744.

Με τους αριθμούς

186403: Ο αριθμός των κάδων που κινήθηκε μέσω της θύρας τον Ιούνιο

2223887: Ο αριθμός των κάδων που διακινούνται μέσω του λιμένα της Βιρτζίνια το 2013

6: Κατάταξη του λιμένα της Βιρτζίνια μεταξύ των πιο πολυσύχναστα λιμάνια των ΗΠΑ



Copyright © 2014, Newport News, Va, Daily Press